Maak een afspraak via 0488 431 002

 

Op maandag, dinsdag en donderdag  zijn we telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 12:30 uur en van 14:00 tot 17:00 uur.

Op woensdag en vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar van  8.30 tot 12.30 uur en in de middag staat het antwoordapparaat erop.

 

Heb je ons buiten deze tijden nodig? Geen zorgen! Spreek een bericht in of stuur ons een e-mail, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

Of stuur een terugbelverzoek.

Bedankt voor je terugbelverzoek! We zullen z.s.m. contact met je opnemen.

Praktijkinformatie

Afspraken

Zorg dat je bij iedere afspraak een kleine en een grote handdoek bij je hebt. Je kunt je melden bij onze secretaresse of plaatsnemen in de wachtkamer. 

De volgende afspraak maak je bij je behandelend therapeut. Bij verandering of afzegging kun je dit telefonisch doorgeven op 0488-431002. Van maandag tot en met donderdag zijn we telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur en van 14.00 tot 16.00 uur.  Op vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur.

Kunnen wij de telefoon niet  opnemen, spreek dan gerust het antwoordapparaat in. Deze luisteren wij dagelijks af.

Je  krijgt een herinneringsmail van de afspraak. Wij vragen je de afspraak zelf te noteren, om gemiste afspraken te voorkomen.

Afzeggingen

Wanneer er een afspraak voor jou gemaakt is, betekent dit dat er tijd voor je gereserveerd is. 

Het kan gebeuren dat je onverwacht verhinderd bent. Laat ons dit dan minimaal 24 uur van tevoren weten. Afzeggingen binnen 24 uur zullen wij bij je in rekening brengen. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.

Betalingen

Ben je niet aanvullend verzekerd voor fysiotherapie dan krijg je van ons een particuliere nota. Deze ontvang je maandelijks via Infomedics. De particuliere tarieven zijn terug te vinden op onze website en in het portaal. Wij vragen je de nota binnen de gestelde termijn  te betalen. 

Verzekeringen

Let jij zelf ook op hoe je verzekerd bent? De polisvoorwaarden van de aanvullende verzekering veranderen jaarlijks. Laat jezelf goed informeren door de verzekeraar als er zaken onduidelijk zijn. De praktijk is niet verantwoordelijk voor de behandelingen die buiten je pakket vallen. 

In 2024 hebben we geen contracten meer getekend met de volgende verzekeringen: Salland (ENO), Zorg en Zekerheid en Caresq (Aevitae/EUCARE).

Dat betekent dat je van ons een particuliere nota krijgt, zoals bij betalingen staat beschreven. Deze nota kun je dan indienen bij je zorgverzekeraar, maar afhankelijk van de door jou gekozen zorgverzekering  zal dan maar een gedeelte van de nota worden vergoed. 

Mocht je bij een andere fysiotherapiepraktijk gedurende het jaar  reeds eerdere behandelingen hebben gehad, houd er dan rekening mee dat deze behandelingen af gaan van de totale vergoeding / behandelingen die jij krijgt voor fysiotherapie.  De praktijk is niet verantwoordelijk voor het bijhouden van de genoten behandelingen hier  en eventuele overschrijding  van de maximale  behandelingen. 

Klachten of tips

Heb je een klacht of tip? Laat het ons weten. Dit kan via je eigen therapeut of via info@wijnhoven-gierman.nl. Dan zorgen wij dat het bij de juiste persoon terechtkomt. 

Wij gaan zorgvuldig om met je klacht of tip. Het liefst komen we er samen met jou uit. Mocht dit niet lukken dan zijn wij aangesloten bij de landelijke klachtenregeling van het KNGF. 

Parkeren en ingang

Verschillende locaties, dus ook verschillende parkeergelegenheden. Zou je met het volgende rekening willen houden, voor onze en jouw eigen veiligheid:

Valburg: graag parkeren opzij van het gebouw en aan de rand van het grasveld. Voor de deuren van de oefenzaal, het tegelpad en het raam van de buren is er geen parkeergelegenheid. De ingang zit aan de rechterzijde van het linker gebouw.

Herveld: graag parkeren links en rechts van het pad. Voor de schuur/ achter de heggen is geen parkeergelegenheid. De rechter deur van de boerderij is de ingang.

Fit to All: de parkeerplaats zit zowel voor als achter het gebouw. Je kan via de ingang van Fit to All naar binnen. Neem plaats in de koffiecorner aan je linkerhand. Onze collega haalt je daar op. 

Dodewaard: je kan parkeren op het dorpsplein of voor het huisartsencentrum. Eenmaal binnen in het gezondheidscentrum vind je de tweede deur links de wachtkamer. Neem gerust plaats, dan haalt onze collega je daar op.

Privacy

Jouw gegevens zijn bij ons beveiligd en worden niet aan andere partijen verstrekt. Wordt hier toch een verzoek voor gedaan dan vragen wij altijd jouw toestemming. Je hebt zelf altijd de mogelijkheid om je eigen dossier in te zien.

Waardevolle voorwerpen

De praktijk is  niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van jouw eigendommen.

Niet reanimeren verklaring

Indien je de wens hebt om niet gereanimeerd te worden en je hebt dit in een verklaring staan, dan kunnen wij hier rekening mee houden en vragen wij jou om dit duidelijk bij je eigen therapeut te melden. 

Vacatures (4)